Tips - Presentkort

Det är helt sjukt, jag trodde jag typ blev "lurad" till att bli medlem på Gratisbio men, det kostade ingenting, jag satte och klickade ihop lite poäng (visst tog det sin tid) och nu sitter jag och väntar på att min presentkort på 300kr som ska komma hem inom några dagar. Det är helt sjukt, haha! det går typ att använda överallt, Hm, Siba, Guldfynd, Stadium, Åhlens & Kicks osv. Jag längtar tills det kommer hem, Gratis present kort så jag kan shoppa gratis sitter aldrig fel. Gå in på Gratisbio , bli medlem och klicka lite, så lovar jag att du också snart har ett present kort på väg hem till dig, hah! :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

OOOH VA KUL, :)

2008-02-11 @ 14:22:53
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0