Sveriges Tjejes största problem,

Nästan iallafall. Att välja kläder. på senaste tiden är garderoben så tjock att den knappts går att stänga, men ändå använder man nästan samma kläder varje dag. Eller, olika plagg, men oftast har man några plagg man använder mkt mer än de andra. Men ändå har man ett stort kontrollbehov och måste verklige bestämma sig ordentligt innan man sätter på sig utan att gå ut. Förut gjorde jag aldrig det, men nu har jag också hamnat där. Därför sitter jag nu med en förvirrande hjärna och kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig. Men jag känner mig själv, och snart kommer jag välja det gamla vanliga ändå. Men som tjej måste man oftast tänka innan man klär sig. Även om det finns så mååånga tjejer som ska vara lite små egna och komma och säga "jag tar på mig vad som ligger brevid sängen" så vet jag att det bara är kanske 2 av 10 som talar sanning där, för tjejer har ett sånt stort kontrollbehov.


Med att skriva det här betyder det inte att alla tjejer är så, men visst ligger det lite sanning i det jag säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0