söndag kväll

Vi åt pizza och såg på singing bee, vilket var otroligt mysigt. Sedan var jag & E. ute och gick med hunden en bra runda, så grymt söt han är :) Men nu jagade jag iväg han till garaget då jag vet att han vill arbeta med bilen :) Men han kommer tillbaka runt tolv- halv ett någon gång. Så nu har jag lite tid för mig själv att titta på sånt jag vill titta. T.ex. folk som bloggar, klädsidor, bdb och sånt. Riktigt härligt, var länge sedan jag satt sådär.



Sitter även och lyssnar på Sanna Neilsen ofc. Helt förälskad i den låten - Empty Room

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack för din åsikt :) kommer aldrig kunna välja en av de klänningarna hehe.

jag klarar inte av sanna nielsen. fattar inte hur hon kunde gå vidare. eller jo hon har många fans och så, men ändå :)

2008-02-17 @ 21:51:05
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Annamellita

Hej! :) Första gången som jag hittade till din blogg. Fin den är!

Tänkte bara fråga hur länge du och din pojk varit tillsammans?

2008-02-17 @ 21:56:04
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0