sömnheten smyger sig på!

Jo, det är nog dags för mig att krypa till "kos" nu, om det nu heter så? jag har ingen aning. Emil kommer väl hem om en halv timme eller så, men tills dess ska jag kolla på vänner avsnitt eller någon film, får se vad jag orkar. känner nästan att jag är påväg att bli sjuk, hoppas verkligen inte det. Morgondagen är iallafall bara 3 lektioner, så de ska jag klara av, det vet jag! :)


Men innan jag kryper till kos, så ska jag hämta en macka! för jag känner att jag börjar bli lite små hungrig. Och sova på tom mage är som att inte sova alls. Men vi hörs imorgon, något inlägg iallafall. är ju fredag & då händer det nog en hel del. En kompis kommer hem ifrån gotland, så kanske blir fest. det vet man aldrig. men något hör ni av mig imorgon, iallafall på datorkunskapen. då gör vi inte annat än att sitta på sidor vi gillar.


Men sov så gott alla :) Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0