som vanligt.

som vanligt fick det bli emils mjukisar & hans tjocktröja :) och nu är båda filmerna nedladdade, mums! fast, jag ska nog gå med min kära mor till willys innan jag börjar med något som jag har planerat, haha! eller.. känner jag mig själv rätt så blir det inget plugg alls idag. Boken ligger iallafall vid mig, men inte öppnad ännu. det är ju faktist en vecka kvar tills lovet är slut, så har lite tid på mig :) men reklamen måste delas ut, men det blir inte förns när emil har slutat och när han har klippt sig, så alltså runt halv sex. Så det är ingen bråska de inte :)



Men nu måste jag blåsa mitt hår. Hatar när det är blött, så tråkigt^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0