Skit gubbe.

Nu har vi spelat Svensk skit gubbe. Har även målat ena fotens naglar nu, blev riktigt fräsht. Mörkröda naglar fick det bli. Ska nog snart börja göra mig iordning lite inför kvällen, är så glad att jag sket i festen. Dels för att jag inte känner någon där förut Louise som jag skulle gå dit med. Och jag sparar pengar, en massa pengar verkligen. och eftersom att vi ska ha lite melodifestivals mys ikväll antagligen så ska jag ändå gå imina finfina skor, haha! känna mig lite lyxig ändå. Fast skippar nog shortsen och kör på jeans istället.


Nu ska jag måla andra fotens naglar, sedan får de bli att måla ett till lager med genomskinligt lack på fingernaglarna. Då de blir lite starkare, och nu ska de få växa som aldrig förr, haha! nevars, men längre ska de bli & inte gå av så fort de börjar komma över kanten av fingret :)

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv: Okej :) Jag är ska ta och måla mina sen med! :) Nu när jag kommit och tänka på det.

2008-02-23 @ 17:05:44
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0