så mycket!

Gud så mycket som har hänt nu då! :D Gick ner till stan med mamma, köpte pollenmedicin (tabletter och nässpray) så nu kan jag andas bättre och ögonen slipper rinna. Dessutom så åt vi lunch på kokens (gatukök) haha, vi tänkte fika men mat var med lockande :) sen kom E. & vi gick ut med elsa, mysigt. Vi gick långt långt och bara mös.


Nu har han åkt hem till sig med elsa & kommer inte förns senare idag. Det är lite minus, men ett plus är att cocoo har hört av sig & jag ska nog börja göra lite reklam åt de, och går de bra så blir det sponsring och sådant, det är alltid kul att höra :)


Men nu ska jag svara på alla söta kommentarer jag har fått idag :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja verkligen. :) så härligt väder!

2008-02-18 @ 15:49:10
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Annamellita

svar: Okej vad mysigt :) Jag åkte till honom på torsdagen, så vi gjorde inget speciellt. Som ni ungefär. :)

Vill bara säga att jag tycker att du är hur trevlig som helst! :) Kul när man hittar folk som man kan prata med som inte bara kommenterar typ "de var snygga" osv.. :)

2008-02-18 @ 15:55:35
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0