RETARDED

Jo, nu är det så att jag har fått många som undrar varför jag heter just retarded. Men egentligen kan jag nog inte svara på det själv. Jag skaffade ju den här bloggen början av sommaren år 2006, då jag just hade brutit upp ifrån ett 4månaders långt förhållande. Så just då kände jag väl mig lite "konstig, lustig" och sådant, och dessutom hade jag en god vän, som lärde mig lite lustiga ord på eng. Så det blev väl att jag även tog det just därifrån. Och sedan när jag ville börja skriva blogg igen, så kände jag väl inte för att starta upp någon ny, så behöll denna, och därför namnet. Nu tycker jag det är orginellt, så därför behåller jag det. Så nu vet ni varför jag heter Retarded.blogg.se :)



Men nu ska jag kila in i duschen, har för ont i huvudet & är för trött att jag inte lär orka skriva något mer inlägg idag. Men glad är jag iallaflal, telefonräkningen låg bara på ynka 144kr denna månad, wow! min andra räkning med abonemang, och jag lyckas få den så låg. Och då var bara 49kr kostnaden för abonemanget & 24kr för att få hem räkningsjäveln. Så creeds till mig! haha.


Men nu ska jag som sagt kila in iduschen, men återkommer nog med något inlägg imorgon innan vi åker och grillar. Berättar också självklart hur det gick på interjuvn imorgon efter jag varit där. Men ha det så bra alla :)


Puss&Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annamellita

svar: åhh vad mysigt! :) var länge sedan som min mamma bakade bullar. Jag har faktiskt ingen aning, eftersom att jag inte ska träffa pojken min så har jag inga planer alls. Kanske ska övningsköra lite för vi har aldrig tid till det i veckorna.. :) Ska du hitta på? Antar att det blir något med Emil?

2008-02-19 @ 21:39:59
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: MATILD

Tycker ditt bloggnamn är jättecoolt. Skaffade min blogg för länge sen också och då är det faktiskt jobbigt att starta upp en helt ny. Speciellt när man skrivit så mycket! :)

2008-02-19 @ 21:42:29
URL: http://jagmatildah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0