Polotröjor?

Jag verkligen älskar polotröjor, de är snygga till allt, till jeans, leggins, "övertröja" på en klänning, till kjol - ja, ni vet, allt möjligt, iallafall enligt mig. Men sedan finns det ett stort problem - de gör håret elektriskt som jag vet inte vad. Håret bara flyger åt alla håll och kanter och landar sedan på huden för att inte vilja försvinna därifrån. Och sedan går det inte och fixa iordning sig. Så egentligen borde man ta på sig den innan man t.ex. plattar, lockar, spryar osv. håret. Men då är man inne, och värmen blir oändlig i polotröjor. Så därför undrar jag, någon som vet något bra för håret som gör att det inte blir elastiskt? eller hur det stavas.. eller ska man behöva genomgå det här hela tiden så det tar längre tid än man väntat? Haha, egentligen ett rätt löjligt problem, men det stör mig, haha!


Men dock dessa problem på polotröjor så älskar jag de, jag har flera stycken i olika färger som jag använder ofta. Så för mig blir det en 9:a av 10 möjliga, jag älskar polotröjor. Så är det bara!



Detta fick bli ett avslut på denna kväll. Nu har jag duschat, så det som väntar på mig är Emil i sängen och ett glas kall cola och en skräckis. Perfekt avslut på kvällen :)

En stor puss på emil & alla söta kommentarer från idag.
<3


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha okej^^ tack för svaret:P
godnatt med dig:)

2008-02-20 @ 02:08:33
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0