pollenmedicin

Nu ska jag snart iväg med mamma. Gå en härlig promenad i vårvädret. Men vi måste gå till apoteket och köpa pollenmedicin till mig. För det är en ren plåga att gå ute just nu då ögonen rinner & näsa och hals täpps igen. Ska även locka med min mor till outlet som finns i söderköping, har hittat ett par byxor där för billigt pris som jag gärna skulle vilja ha (a) haha! vilka jävla affärer vi har iskpg alltså. Men jag får se om jag lyckas övertala henne eller liknande, och om jag verkligen vill ha dom också, haha.


Men ska fixa mig lite fort, kanske hinner skriva ett inlägg innan jag går med dagensoutfit. :)

Kommentarer
Postat av: Ankii

usch för pollen.. har också det, men mest i april/maj :/

2008-02-18 @ 12:04:43
URL: http://ankaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0