Pollenallergi

jag är för uttråkad för att titta på vänner. Så sitter kvar här istället och ser om jag kan hitta någon bra musik, rensa ur datorn lite, och ladda hem lite ny skit kanske?


nu börjar det jobbigaste med hela våren - pollenallergi. mina ögon blir helt röda och rinner hela tiden, näsan och halsen täpps till och hela jag blir helt groggig p.g.a syrebrist. Det är förjävligt jobbigt. tur som det är så skulle min mamma till apoteket imorgon och köpa receptfri medicin till mig, som som tur var funkar, så jag slipper gå till doktorn. Men nog måste jag dit någon dag ändå och göra pricktest och se vad jag verkligen är allergisk emot. Förut var det röda bär som gav mig mina jävla exem, nu får jag de utan att ha ätit något rött. Det är skapligt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0