ömma fötter

Efter cirka 5 timmars springande istan så har jag riktigt ömma fötter. Men fan vad saker jag kommit hem med! (kommer bilder imorgon) Dock inga brallor, men jag klarar mig nog ett tag till. Blev tre tröjor, tre par skor, ett par solisar, en nagel&fot fil, rakhyvlar, deo, 2st nagellack, Ett par shorts, leggins & ja, en hel del massa andra goa saker. Och ändå har jag pengar kvar. Spenderade ca 400kr på allt det här. Och jag känner mig riktigt duktig, haha!



Men nu ska vi nog ta en promenix iregnet och köpa något gott till kvällen. Tröttheten smyger sig på och man känner sig helt lat ifötterna. Tur att jag köpte ett par mys-tofflor då, så jag får värma fötterna ordentligt :)

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Åhhh, jag vill verkligen se vad du har köpt! :) massor som du hittade ju!

2008-02-22 @ 22:04:43
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0