något roligt.

Under tiden mina bilder laddas in och jag ska börja redigera de, kan jag berätta om min vanilga tur! haha, men mamma köpte fyra tialotter (hon brukar köpa när vi är & handlar) och sedan denna gången bestämde hon vilka jag skulle ha (förra gången vi var och handla så tog jag två av de & vann 110kr) så denna gången bestämde iallafall hon, och såklart vann jag 40kr & hon bara 10. Snacka om flyt alltså, dessutom var det två vinster på en lott också, och dubbelvinst på den andra. Tänk om det kunde vara lite högre summor bara, haha!


Men nu ska jag börja redigera bilderna lite & svara på kommenarer och acceptera
- ja allt de jobbiga! haha :)

Kommentarer
Postat av: Beckis

jul med vinst :)

2008-02-19 @ 16:14:27
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0