Melodifestivalen

ikväll är det ju melodifestivalen. Jag har inte lyssnat på någon av låtarna ännu, men jag antar att det blir ola & carola&andreas som går vidare till globen. MEN om jag fick bestämma skulle det få bli C&A & lasse lindh, mycket hellre. Så därför hejar jag helt solo på dessa. Ola är ju bara alla småflickors förälskelse. Och om jag sedan får välja mellan Carola&andreas och Lasse Lindh så är det helt klart att jag väljer Lasse, jag älskar hans röst, hans texter och hans känsla. Dock skulle det aldrig bli någon schlager. Men jag ska inte säga för mycket, har ju inte hört hans låt ännu. Men jag får titta ikväll på melodifestivalen.



Men vem tror du kommer vinna?

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack =)

2008-02-16 @ 15:46:36
URL: http://www.faaanys.blogg.se
Postat av: sundberg

det finns att ladda ner 60 sekunder av alla låtar ikväll på piratebay ;D

2008-02-16 @ 15:55:31
Postat av: Jonna

så kul med leodifestivalen, spec björn:)!

2008-02-16 @ 16:12:47
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0