lång trevlig torsdag

Jag började dagen med ett prov som gick .. bra? jo, de gjorde det faktist. sedan umgås med Carro & Madde hela dagen, och jocke dårå :) sen gick jag en stund på stan med maddis efter skolan, men hittade inget då! Sen kom carro och då hittade jag en vår jacka, jag älskar den verkligen & den är min :) (kommer bild sen) sen följde carro med mig hem, men nu har hon lämnat kvar mig här, haha!


imorgon börjar vi halv nio och slutar lite över ett. sen har jag klarat en hel vecka
jag bugar åt mig själv.

Kommentarer
Postat av: linnea

svar,lite sent kanske :O
haha jaaa vi kommer bo typ 200 meter ifrån varandra :D:D

2008-02-28 @ 19:20:24
URL: http://musikungee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0