i väntan.

iväntan på att mitt hår ska bli klart :)

hur väl känner du din pojkvän?
Namn: emil
Ögonfärg: Blå
Födelsedag: 4 september
Klädstil: avlsppnad, dvs jeans & t-shirt, hoodie
Hårfärg: Mörkblond
Favoritfärg: svart
Favoritmat: KebabPizza, haha!
Har han färgat håret nån gång? Några få gånger :)
Har han klippt sig någon gång? jadå
Har han piercat sig? Nej & det är jag glad över :)
Dricker han? Ibland.
Röker han? Feströker isånt fall, annars aldrig
Vad heter gatan han bor på? Skäggestad kvarnbacken :)
Vad har han för mobil? Sony ericsson
Vad har han för färg i sitt rum? Ljus, med blommor, haha!
Har han någon/några systrar? Ja, Klara Carolina & Johanna :)
Har han någon/några bröder? Nepp.
Vilken mat hatar han? Han är allätare, men han tycker mindre om ärtsoppa & sånt
Vad tror du att han skulle göra om han vann en miljon? Köpa en ny bil, haha! & resa bort m. mig :D
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Jobba, arbeta med bilen, fast mest vara med mig :}
Vad heter hans pappa och mamma? Kjell & Ann-Mari
Har han bråkat med nån någon gång? Det tror jag nog :)
Vad brukar han göra på helgerna? umgås med mig, jobba eller pilla på bilen :}
Vad har han för musiksmak? bra som tusan :)
Hur träffades ni? Sommaren 2006, först på en fest, sedan hos en vän.
Vad påminner dig om han? En massa saker, för svårt att rabbla upp :)
Vad var det första du sa till han? Hej, kanske?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? allt möjligt :)
Är han beroende av något? Bilen, och mig ofc ;) haha! :D
Vad kallar du han? Sötnos, älskling, gnis, Emil, ja allt möjligt.
Vad kallar han dig? Han kallar mig samma som jag kallar honom.
Idrottar han? haha, nae!
Vad har ni gemensamt? det mesta :) Vi gillar samma saker.
Om du skulle ge han en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? Ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vilka skulle det vara? Söt, omtänksam & snäll
Gillar du han? Otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0