i skolan.

Nu sitter jag här på våran sista lektion, engelska. Vi skriver om våran praktik på engelska, jag är redan klar, men väntar på julia & madde :) Gjorde svenska provet förut och det gick galant, mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara, helt klart :) På lunchen förut var vi och käkade kina mat, det var riktigt mysigt :)


Nu efter engelskan ska jag & C på stan ett tag, ska köpa mig några block, några pennor & sudd. Känner att det behövs, börjar ta slut! Vill inte behöva leta i blocket längre för att hitta en ledig sida :)


började en ny kurs idag, Medicins grundkurs, tyckte det gick riktigt bra. När vi har lärt oss allt, så ska ev. Madde & Jag ha föredrag för Priv-Fordon, för de som har något lätt handikapp eller liknande, ska bli riktigt roligt.


Men nu är det bäst att jag skriver ut mitt arbete och lämnar in det, kanske får sluta tidigare? haha, vem vet! :)
Men vi hörs senare ikväll, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0