home!

Nu har jag äntligen, om man kan säga så, hemma ifrån skolan! har haft en otroligt bra dag, kändes skit bra! Att umgås med L, C & M är underbart också, mina tjejer. Och ofc J <3 Men iallafall, att det går bra är ju också ett plus, fick tillbaka min uppsatts som vi skrev på en lektion och hade fått VG, det kändes skit bra :)


Har precis ätit middag, mums! ska klara mig utan att köpa godis idag också, köpte iofs 4st godisbitar iskolan, men det får man, haha! så nu jävlar ska det sparas pengar :)


Men jag har iallafall prov i Svenska imorgon, var lite mer än vad jag trodde, cirka 20st för kortningar, som SMHI och sådana, så det är bara att tragla in. Måste även leta upp mitt häfte som jag har iskolan, jag menar, alla mina saker ligger där i & då menar jag verkligen alla.


Och se, nu tittade jag mig omkring och hittade det, kan det bli bättre?
Plugg och OC får det bli, lånade säsong 1 av C, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0