home.

Nu har vi varit istan, skulle ju se på bio (försoning) men vi ändrade oss! och käkade pizza istället. Men gick på stan gjorde jag allt! köpte två örhängen från ur & penn, två nagellack från depend & en t-shirt och tjocktröja ifrån new yorker. Monaki hade kommit till stan också, satan vad glad jag blev :D men emil ville inte vara kvar där länge för att det var speglar på båda sidorna av väggarna, så han tyckte det var för jobbigt, hah! men iallafall såg jag ett par dö snygga tygskor där som gärna får bli mina :) Kommer iallafall bild på kläderna imorgon, är grymt nöjd! inget var dessutom dyrt, så det är alltid bra det :)


Men nu ska jag slänga mig iduschen, så ska jag, klara & emil se på råttatouile (eller hur det stavas) Och bara mysa isoffan hela kvällen. För jag har ont i halsen och är trött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0