hjärtat

nu är E och klipper sig, men han kommer om ett tag. Då ska vi ta itu med reklamen. E säger att han vill arbeta i garaget inatt, men det ska jag säga annat om, haha! nejdå, klart han får de, men lätt att det kommer bli tomt :( Men då får vi umgås hela dagen imorgon, men då lär han ju sova? får tänka på saken helt enkelt, hah!


Vi ska nog vara hundvakt åt elsa imorgon också, hur mysigt är inte det? jag älskar den hunden, så livlig, så söt, så underbar. ja, allt möjligt. Fast ingenting klår min hund, Mo! han är grädden på toppen, hihi!

Såg att jag krypit upp på mest aktiva listan igen, jag måste sluta sitta här snart. Men jag tycker det är roligt & blogga, roligt att kommentera andras bloggar och även att få kommentarer. Och det är ett jävligt bra tidsfördrivt om man inte har mycket annat på gång, och jag brukar inte orka göra så mycket om dagarna! är nog för lat för att cykla/gå ner för backen för att träffa någon. Får bli när jag flyttat, så vi redan är nedanför backen, haha!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en trevlig dag =)

2008-02-17 @ 17:44:37
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: malin

ha en toppen kväll! :)

2008-02-17 @ 18:31:20
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0