hemma!

eller hemma & hemma, är hos emil! men jag kallar det hemma :)


Kom iallafall nyss hit, har umgåtts med fredrik & varit i skolan, riktigt trevligt enligt mig. Skulle ju bli fest ikväll var det planerat. Men jag känner att jag bara vill umgås med Emil ikväll, var länge sen bara vi umgicks. Vill mysa och bara rå om varandra! :) Så skiter i festen och får bli en skön hemma kväll istället :) kanse ska ut en stund, men inte länge i sånt fall.


Idag kom också mitt fjärde paket ifrån zylber till mig. Jag älskar solglasögonen, de sitter som en smäck! (kommer bild imorgon) fick även hem min ring & två halsband (som också kommer bild imorgon)


En sak som är plus - det är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0