Hemma!

Nu är jag äntligen hemma! fick följa med C. till hennes praktikplats, och de är fan lite små dumma ihuvudet där om man får säga så, haha! Sen gick vi och köpte block & stiftpenna till mig, det är mums.


Kom även hem ett till paket från zylber till mig idag, med b.la. Två halsband, ett armband & tre par örhängen. Och de som håller ögonen öppna kommer snart se att det blir en tävling här inom kort :)


idag måste jag nog plugga lite till på MSK, eller så tar jag det imorgon & tar mina läxor istället för prov, haha! har i matte + svenska, men matten är bara skriva rent & svenskan skriva klart typ 5 meningar, men det är alltid något att göra.


idag ska jag försöka orka slänga upp fotona på mina saker ifrån zylber, jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0