håkan hellström

Det var typ år sedan jag lyssnade på håkan hellström, Så nu tyckte jag det var dags att jag lyssnade på några låtar. Som vanligt fastnade jag på "nu kan du få mig så lätt" jag tycker den är grymt bra :) Har även ätit upp mina kex & min oboy, så nu är det avklarat också. det känns skönt. Och klockan är bara halv elva, glad är jag att jag inte är en sån längre som sover bort halva dygnet, det är så tråkigt.


men nu får jag se vad jag orkar ta tag i här näst, finns ju lite & göra. Ska nog först ner och hälsa på min syster & hennes sambo som just kom hit. lite trevlig måste man väl vara, haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu kan du få mig så lätt är sååååå himla bra. Håkan är mannen i mitt liv ;) haha

2008-02-18 @ 12:07:01
URL: http://amandabacktorp.blogg.se
Postat av: N

NEJ USCH! jag gillar inte alls håkan :P

2008-02-18 @ 16:10:53
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0