Haha

Kollar just nu in på Aftonbladets hemsida, och ser det jag förstod - Carola blev krossad igår. Jag menar, jag trodde ju också att hon & andreas skulle gå vidare direkt till globen, men vem trodde inte det? Och så gjorde de inte det. Det lyste egenom så otroligt på Carola så det finns inte, haha! Nej, nu ska jag inte vara elak. Jag tyckte deras låt var bra och den var en schlager, så hoppas den går vidare till globen på andra chansen. Men att Carola är så självsäker för att hon alltid brukar gå vidare gör att man får småfnissa lite när det inte blev så.


Men, Sanna Nielsen var lätt värd att få gå vidare. Hennes röst, hennes talang & hennes känsla .. det fångade iallafall mig. vem tyckte ni skulle ha gått vidare?

Kommentarer
Postat av: Skeir

Jag tycker att det var skit bra att inte Carola gick vidare till finalen direkt;D Asså jag gillade ingen låt, det känns som hela melodifestivlaen har blivit sämre:S Ha det bra

2008-02-17 @ 18:13:01
URL: http://swe3454.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0