Godnatt!

Blev bara att se på andra avenyn. Men ajaj, vad bra det är alltså! & spännande och sorgligt. Ja, allt möjligt, haha! känner mig lite bestatt över serien. Men vill att det ska bli nästa söndag nu direkt, vill ha avsnitten! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)



Precis som jag väntar på att emil ska komma ut ifrån toan nu :) Och nu kommer han, alltså blir det att kolla på ett par vänner avsnitt nu, får se om man kan somna ikväll. Har ju ätit ett par av mina "bullar" så har riktigt med socker ikroppen, haha! Men nu ska jag springa och pussa på min sötnos, kanske slänger in ett inlägg imorgon innan skolan, annars får det bli ett mobil inlägg på lunch eller något, ivilket fall så hörs vi :)


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: tajny

Hej hej, titta gärna in i min blogg och var med och tävla om fina smycken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0