Godmorgon!

Otroligt att jag är vaken - och klar. Gick upp vid halv, måste säga att jag ibland imponerar på mig själv! jag har tillochmed ätit frukost, och bara mjölken kvar, och den åker ner lätt. Sedna lägga i böckerna iväskan, borsta tänderna och gå till bussen. Ska möta upp C. sen :) var så grymt länge sen! idag slutar jag fyra, det är riktigt segt. Men jag står ut, har ju mina underbara vänner i skolan som piggar upp dagen. Vi lär ha mycket att prata om nu såhär efter praktik+lov!


Men nu kanske det är bästa att jag drar igång med det sista så jag har det gjort, det är så enkelt att fastna här trots att man inte vill.


men ha en bra dag, så hörs vi mer ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

oh duktigt att du hinnit käka också ;D

2008-02-25 @ 07:11:35
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0