godmorgon!

Jo, nu är jag hemma ifrån en uuunderbar kväll igår, och sedan en skön natts med sömn med emil! igår blev det som sagt melodifestivalen, bra! att frida gick till globen :) Sedan var vi ute och åkte bil, träffade trevligt folk :) när vi var i norrköping så var det en stor brand på sibylla! ojoj, hela stället brann ner. det läskiga var att det ligger(låg) precis brevid en ok mack, men som tur va hände det inget med den. Jag menar, det ligger en massa bensin under? Men vi stod iallafall och tittade på den ett tag innan vi begav oss hem.

image449
bild: WighsNews


jag vet att min dag skulle bestå av enbart plugg. Nu får den nog bestå av carro & plugg. Men man vet aldrig vad dagen har att erbjuda, kanske det bara blir carro, kanske det bara blir plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0