godmorgon!

ja, godmorgon på er!

Nu har jag vaknat upp och emil har åkt. men han kommer senare :) Med tanke på att jag gick upp så tidigt så hinner jag också med mycket. är underbart väder ute också, det gillar vi :) Men nu ska jag först äta frukost och ta en dusch. Mitt hår känns tort efter färgningen igår, så ska tvätta ur med ett bättre balsam & schampo!


På listan idag står det att rensa ur garderoben, plugga & åka till stan. åka till stan är det som är mest lockande, haha! ikväll kanske något spännande händer också, såsom fest eller liknande? eller ut och åka med patrik som just har fått körkort? man vet inte :) det är sånt som märks! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Godmorgon, hoppas du sovit gott och får en riktigt härlig fredag trots blåsten =P

2008-02-22 @ 09:11:18
URL: http://madeleine0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0