godissug.

Som vanligt sitter jag med ett otroligt godissug. Även ett shoppingsug. jag vill in till stan, fast ändå inte. det är knasigt. Åker jag inte in sparar jag pengar. Stannar jag hemma slösar jag pengar (för jag lär köpa godis)

Men nu får jag göra såhär, spara pengar över huvudtaget. Jag köper inte godis & jag åker inte in till stan. Utan sitter här med härlig musik, bloggar, kollar andras bloggar, fixar naglarna (Som ser förjävliga ut, nu ska det bli ändring) Och bara njuter av denna.. host, torsdag kväll med mulet väder. Man kan inte få allt.


Nu ska jag kika om man kan ladda hem gårdagens avsnitt av top model och göra lite varm choklad, för mina fötter är lite frusna! Jag saknar emil, en massa. Honom skulle jag gärna spendera kvällen med, så jobbar han, suck.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahh, vi har nog samma problem. Är också helt godissugen, jag tror jag löser det med ett tuggummi i munnen :)
Det brukar hjälpa, ialla fall mig, mot sötsuget!
ha e mysig kväll! kram :)

2008-02-21 @ 16:34:23
URL: http://acira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0