datakunskap.

sitter på våran sega datakunskap. Att jag har huvudvärk gör det ju inte så mycket bättre. Men jag gör ett arbete om Lars Winnerbäck på powepoint, är typ klar & vi ska hålla på med det här i typ tre veckor till? suck. Vi slutar iallafall om inte så länge, då blir det mat! Sen blir det en ynka lektion till, jag måste orka den trots huvudvärken, suck. Sen sitter de folk här inne med hög musik som irriterar. jag är nog lite irriterad idag, annars brukar jag tycka musik är rätt skönt att ha i bakrunden, idag är det bara irriterande. Spec när en drog igång Green day på dö hög volym, då klev personen över mina sträck, haha!


Men nu ska jag kika lite till, försöka lägga in musik också. Ska fan bli ett MVG till mig alltså, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0