dagens outfit

image422Idag fick det ju faktist bli en enkel outfit, eftersom jag hade 25min på mig innan bussen gick och håret stod då åt alla håll och kanter. Så det fick bli Jeans ifrån Hm, Hoodie ifrån New yorker, Skor ifrån skopunkten & väska ifrån Hm. Simpel, men skön att gå & shoppa i :) Hade även en jacka ifrån HM. satan att jag handlade allt ifrån HM förr, nu handlar jag nästan aldrig något där längre. Tycker de har ett dåligt utbud av kläder och inget som intresserar mig längre, allt ser lika dant ut. Det enda som jag tycker är bra med de just nu är "fashion against aids" men annars är de inget roligt där längre, haha.

Kommentarer
Postat av: Annamellita

svar: Det ska jag absolut göra! Tycker om din blogg så jag tittar in vaje dag vet du. :) Jag ska iväg med min älskling och shoppa nästa helg iaf och jag har en hel del som jag kan göra av med. :)

2008-02-21 @ 20:31:34
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0