Coca cola.

Sitter och dricker på Coca cola, otroligt onyttigt för kroppen & tänderna, men mums för mig! haha :) jag bävar inför imorgon, har så mycket att göra, fast ändå inte. Måste plugga - verkligen måste. det är ju skit svårt med huvudsatser & bisatser, någon expert? Sedan måste jag rensa garderoben, mamma fick fixa en ny hylla åt mig för att jag inte får plats med allt. & känner jag mig själv rätt lär det bli ännu mer shopping på måndag när skolan börjar, då jag fortf. Har så pass mycket pengar kvar, haha! smidigt. Sedan måste jag bry mig om mina fötter, alltså fotvård med filning, salvor osv. Just för att fötterna ska må bra! Så det finns en hel del att hinna med.


Men det är morgondagens problem. Nu ska jag njuta av Coca cola, marabou choklad & emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0