all done.

Nu har jag fixat mig. Fick bli två flätor, haha! Men nu börjar jag bli riktigt nervös inför interjuvn. Men hoppas verkligen jag får sommarjobbet, har ju en bra bedömning, kommer ha ett års utbildning då jag ska börja jobba, har en bra bakrund till att jobba inom vården. Ja, vad kan egentligen gå fel? haha, får gå in med den inställningen, inte att jag är blyg, osäker osv. som många kan se mig som, då jag ogillar att prata inför nya folk. Men det ska ju bara vara han & jag där när jag interjuvas, så nog jävlar ska jag charma han! hah! försöka går ju alltid. :)


Men nu är det dags att borsta tänderna, sedan ska vi åka :) Ska även in till stan en snabbis senare idag. gud vad saker E. Och jag kommer hinna idag :)


Men ha det så bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej!

är du fortfarande intresserad av hundpaketet så blir det nog lättast om du mailar mig på [email protected] så kan jag ge alla uppgifter där.. /Sandra

2008-02-20 @ 12:05:07
URL: http://scales.blogg.se
Postat av: Ellen

Lycka till!

2008-02-20 @ 12:07:01
URL: http://livetpasserar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0