ah, sötnos!

image357
Måste få visa den här grymt söta bilden på min goding till hund. Imorse så hoppade han upp i min säng, Sedan sa man åt han att gå ner, så la han sig sådär. Flera gånger om dessutom, haha! han vet verkligen hur han ska få mig att älska honom ännu mer :)

Nu snart kommer iallafall emil, så ska vi åka hem till honom. Men först ska vi köpa godis, mums! blir alltså först mat, sedan godis & melodifestivalen resterande av kvällen. otroligt mysigt. imorgon bitti kommer jag hem tidigt igen, ska försöka att inte lägga mig då också, för att kunna få ut mer av dagen. fast det bror sig på helt hur vädret är, nu verkar det faktist bli kallt och kanske till och med snö!? fast jag hoppas nästan på det, så att det kan bli varmt snart också, och gärna en varm och solig sommar :)

men som sagt, snart kommer emil
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0