15 februari

Nu är sista praktik dagen gjort & stans vad jag är glad över det! fick en massa kramar innan jag gick hem :) kommer solklart att sakna stället, men kommer inte sakna de tidiga mornarna & all städ. Men allt annat & även pensionärerna, suck. Men jag kanske träffar de på stan någon dag, haha! har även fått en bestämd interjuv tid inför sommarjobbet, på onsdag 13.00. & jag börjar redan bli nervös :o jag vill ju ha det här sommarjobbet, så hoppas verkligen på att jag får det nu också :)


Men nu har jag sportlov
och jag kan inte vara mer än glad! :)


Dessutom är min tävling avslutad, Klicka här för att se vinnaren
jag hör av mig via mail senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

sköööntmed sportloov:)

2008-02-15 @ 13:57:57
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0