yesh

jag måste klippa mig! håller på att bli galen på min frisyr. antingen är jag för snål eller för rädd att de ska klippa av allt för kort!!! usch! ska även klippa löshåret, fast det gör jag hemma :) funderar på och höra det idag tillochmed, för imorgn (?) tror jag det är porträtt foto, så lite normal kanske man ska se ut! suck.

vid fyra-fem ska man iväg och handla med mor, emil och jag ska köpa.. ja weiner, något. hört att det är riktigt gott, så måste verkligen prova. men det där med kaffe är jag inte så mycket för, men det där kasnek är gott. :)


fick hem hm katalogen idag, och jävlar vad man vill vara miljonär alltså. finns så mycket fint som man vill köpa.
såg ett par döfina byxor också. hoppas på jobb på hermelin, så man slipepr leva på studiebidraget.


aja.
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0