vänner

sitter och kollar på vänner, snart sett klart på säsong 2 också
härligt. måset ladda ner säsong 3-4 & 10 :)
ska bränna ut alla, har typ halv säsong 9 nu iallafall, nice

ligger ihop kurrad under täcket mde varm choklad
funderar på och gå och köpa mig en fet godis påse också
sen kommer emil, då blir det en massa mys



skola imorgon igen
hemskt. trivs knappt. visst, alla är snälla
men känns inte som om det är
min grej. just en tjej-klass. jag som mest brukar umgås med killar (?)
kommer ju bli en kopia, och inte jag tillslut.

suck. kanske plugga lite matte nu också
och.. lite hygien, prov imorn. fast svårt utan bok
men, får väl söka på internet eller så


take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0