trött idag

lite skola
första reserv på op nu, Kom igen matilda, mobba ut någon från
din klass, så jag får komma in nu fan ;D

iallafall. lite skola, sen mc donalds med matiulda, varm choklad. mumsigt
sen träffa aaandu också, länge sen nu :) trevligt iallafall. Gick sedan en ensam runda på stan
hittade lite jag ska köpa när lönen kommer :) sen kom ellinor <3 & träffa även min sötnos
lite snabbt som hade gjort halkan, och klarat den ofc :) grattis älsklling <3
sen åkte vi hem till ellinor och käkade tacos, såg på tv och myste. :) härlig mäniska det där <3

sen plugg plugg plugg nu resten av dagen!
suck, prov imorgon. prov på onsdag
prov nästa vecka. och ja, säkert något mera prov
och inlämnings uppgift imorgon


svea sluta vara sjuk nu!
gå i skolan som alla andra
- även om jag inte trivs, suck -

men nu ska jag käka mumsig mat, vänta på min sötnos som jobbar
och hoppas på att det är något bra på tv. för jag är trött på plugg

någon som vet vart man kan söka jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0