seg dag

Vart inte så mycket igår, kände mig halv krasslig, sålde mitt träffade lite folk, pratade lite, och umgicks med min sötnos <3 sedan gick vi hem och tog det lungt :)

idag blev det mormor.
bestämde även att jag nog ska börja träna,
någon som vet ett bra och någotlunda billigt träningsvärk istan?
för i söderköping är det hur jävla dyrt som helst. men ja :)

hos mormor blev det fika, chips, mat och så vidare :)
och bara jag, mamma, syster och mormor där, hur härligt och mysigt
som helst :) pluggade matte, kolla på tv & pratade, har saknat det :)

och nu är jag med min älskling. Snart ska vi hem till honom, mysa ikväll
så dåligt väder ute, så ingen ide att gå ut och bli ännu mer sjuk!

take care
och en jävla massa mys & pussar på emil
för att jag älskar dig mer än något annat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0