okok- skriver igen

idag har jag först delat ut reklam. lite små trevigt sådär :) med älskling såklart <3
och fått in några extra slantar i plånboken, alltid trevligt :) Sen nu på kvällen åkte jag och linnea och tränade
med friskis och svettis, gud vad uppfriskande det var :) efter träningen åkte vi och köpte oss två bananer ivar och jag köpte även färskpressad juice, mumsigt som tusan.

Nyss duschade jag, sitter med en handduk på huvudet och lyssnar på renix - wish you were here. gudomlig låt :)
lite efter nio kommer älskling och hämtar mig. innan det ska jag äta, packa, skölja ur håret.. har inpackning, tänkte vara lite snäll emot håret faktsit! haha. Ja, så är nog bäst att jag drar mig! :)


börjar tio imrogon. får nog skjus av min kära babe in också <3 härligt.

har ett par skor till salu också. ett par boots, i mocka. kostade 699 kr som nya
de är röd/rosa och inte använda mer än 3 gånger. kan lägga in bild imorgon.
pris kan diskuteras.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0