not so much

har inte gjort mycket idag inte typ, tittat på vänner och raise your voice och varit inne i stan en stund till
comunitell, pratat med linaa på bussen, sakna den ungen som fan! och varit med mor min och handlat.
och ja, lagat mat och kollat på ännu mera tv. suck
börjar bli tråkigt att sitta hemma nu! men.. måste typ ;S känner mig så seg i kroppen
nästa vecka får jag fan sätta igång, för annars kommer jag inte ens få något studiebidrag och bli sämst
i världen på att gå i skolan och.. bli ännu mera deprimerad.

suck. nu ska jag återgå till tvn,
och vänta på att emil kommer hem <3

skriver mera imorn,
är nog på bättre humör då

tace care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0