nice nice

stan var härlig. pratade massa strunt med mariuana, härligt som vanligt. min bästa vän iallaväder
sen köpte jag en mössa på hm, och en halsduk! och den underbara handkrämen, gud vad jag älskar den!
sen hittade jag mycket fint som jag ska köpa när lönen kommer och så :) najs.
blir då nog en stickad tröja och ett par nya jeans, som jag kollade in i dag, iih, jag älskar lön ;D  :)


snart kommer älskling, får se om jag går imorn, eller försöker få tag på den där jävla peter gustafsson och får någon ordning med det här. för i smop1 tänker jag inte stanna kvar, hellre sabbatår! suck

nej men, älskling på g
så nu ska vi snart hoppa in i duschen


trevlig dag, och trevligt avslut med idol och kyckligköttbullar, mums
och så en varm choklad på mc donalds innan bussen, yummie. är piss kallt ute så
en varm choklad sitter då inte fel!

jaa,
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0