mega boring

namn - Svea Ingerid Elisabeth Johansson
födelsedag - 23 Maj.
hemstad - Söderköping
ögonfärg - Blååaa, med lite brunt
hårfärg - just nu,svart. riktigt, blond :P
längd - 165cm.
högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
civilstatus - emil & jag, emil och jag <3 maha
värsta ovanor - blir rätt så lätt sur.
stjärntecken - Tvilling.
skostorlek - 37-38
är dina föräldrar skilda - Nej.
skor i dag - öh. typ, mina tygskor. sen på träningen jogginskorna (pumaofc)
svagheter - på sista tiden, jävligt känslor
rädslor - spindlar, getingar, osv
mål för året - min egen hemlighet
det första du tänker på när du vaknar - ligger emil kvar (?) ;D
när går du & lägger dig - olika ;p
mest saknade minnet - när mattiuas bodde här^

ANTAL

antal personer du kysst - Haha, antagligen för många ;p typ över 20 iaf;o.
antal förhållanden - 2st som jag räknar med. Mattias & nu emil, förlåt danne ;D.
antal syskon - 3
antal piercings - öronen, så 2 xD
antal tatueringar - ingen, än så länge :)

FRAMTIDEN

namn på barn - i donno :P^
vad vill du bli när du blir gammal - starta eget handikappsboeende.
drömjobbet - ta hand om handikappade..

FAVORIT

mat - pappas mat, alltid god. eller ja, oftast :)
sport - fotboll, orgentering
djur - Mo! :D
glass - Peckannöt.
godis - för tillfället är jag massa för choklad
låt - just nu, renix - wish you were here
nummer - ööööh.. i donno! ;D
tuggummi - EXTRAA!;D
helgdag - lördag. sova länge, vara uppe länge. bra kombination! ; D
årstid - sommar & höst. allra bäst
tandkrämsmak - miint :)
radiostation - lugna favoriter, east fm

HAR DU NÅNSIN

varit kär - jaaaa-aa och är nu med :)
blivit dissad - det har väl alla,tror jag?
rymt hemifrån - jaa xD
föreställt dig ditt ragg naken - Haha, självklart ;D
skolkat - för mycket
sovit utomhus - jaaaa-aa
gråtit i skolan - ja, ett antal ggr
spytt i skolan - nej.
velat bli modell - ja, det kanske har hänt :p
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - ofc ;D
sett en död människa - nej, som tur va..
druckit alkohol - haha, ja
använt droger - nej, och skulle aldrig falla mig in.
ätit sushi - nae;o
retats - ja.

THIS OR THAT

cider eller öl - cider.
pepsi/cola - cola
mc donalds/burger king - donken.
kärlek eller sex - sex. med kärlek? - snodde jonnas svar -
choklad/vanilj - vanilj
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar.
kött/veg - kött.. nästan säker påt
tv/film - bror sig på. kan ju vara film på tv ;D
gitarr/trummor - gitarr.
adidas/nike - adidas.
kinesiskt/mexikanskt - kinamat.
kakor/paj - kakor.
mtv/vh1 - MTV.
blind/döv - döv.

KAN DU

gå ner i splitt? - har kunnat.
skriva med båda händerna - ja.
vissla - jepps.
blåsa en bubbla - ja.
ha dina ögon i kors - jaa xD
nudda näsan med tungan - haha, vil kunna! ;D

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - Linnea ;o.
du pratade med - mamma ;D .
du msnade med - klara :P
du kramade - emil :).
du skällde på - berling,tror jag nog.

SENAST DU

skrattade - med linnea, typ för 30 min sen ;D.
grät - igår..
filmen du såg - dead silence :P tror jag :P
tuggade tuggummi - igår.
drog ett skämt - idag xD
sjöng en sång - nuuu! ;D haha

VAR ÄR DU

vad ser man utanför ditt fönster - mirres fönster :O.
lyssnar du på musik nu - Jaa :).
vad har du på dig - trosor, hotpants, tröja, o handduk på huvet;o nyss duschat ;D
vad är det på din musmatta - röd färg :P

HAR DU NÅGONSIN

blivit kallade hora - ja.
ljugit om din ålder - kan väl ha hänt :P
bråkat utan anledning - ja, för ofta

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol - tror det.. eller, ja :P
rökt - ja.
shoppat - ja.
skejtat - nae;o
bakat - ja.
motionerat - ja.
solat - nej.
haft sex - jaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0