lördag

igår var skolan helt ok. grymt kul att spela elgitarr på estitiska valet, gick riktigt bra :)
& sen efter skolan var vi i linköping, emil köpte vinter bil. ofc hade vi berlingo med oss i baksätet <3

på kvällen var vi ute och sladdade lite. Men, blev inte så mycket
åkte hem sen. och typ somnade.

28/9-06. ett år sen, kommer du ihåg älskling?

idag har jag inte gjort så mycket. kollat på vänner. gråtit
kollat på youtoube filmer. även gråtit där. fan vad känslig jag börjar bli.

snart kommer min älskling. funderar på att orka fixa mig innan. dra på sig något vettigt
till kläder. fast just nu sitter jag och myser i emils mysbyxor, inte helt fel det.

jag älskar dig så jävla mycket
jag är din föralltid. <3

"och jag älskar dig så jävla mycket:) du vet att du har min förevigt<3 bara du & jag svea"
emil. jag kan inte förklara med ord vad jag känner för dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0