jävla sjukhus

alltså, jag gillar verkligen inte söderköpings vårdcentral
ja, en snabb titt i halsen och iväg med dig, så känner man sig. suck! blir och vara hemma nu dom närmaste dagarna, och göra.. ja, egenvård som den jävla gubben sa! oyesh. ska ringa till de privata läkarna iallafall och få tid där, och hoppas på att de har lite mera vätt i huvudet,

image28
kollar lite på topshop, och vart en aning intreserad av denna jacka, men vill ha den i lite mörkare färg, får spana lite. får se om jag beställer, den kostar cirka 500 kr + frakt. så inte alls farligt

just nu håller jag på och fixar med bilder, hade fotofrossa förut.
även så ligger min älskling och tittar på tv <3 ska väl hem till honom senare idag. känner även att jag har en hel del att plugga. får ta tag i det när jag orkar

kollade nyss, och ser att det är fler och fler som kollar varje dag
men ingen som kommenterar?
men det är ju inte hela världen, men ser ju inte vem som tittar. :)

take care.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

den där jackan va riktigt snygg =) köp den vetja, passa säkert dig in i minsta deltalj^^

2007-09-12 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0