jag älskar

Emil. du är verkligen den enda för mig
löjligt att utrycka sig på internet, bättre irl.
men vafan, måste få det ur mig. jag älskar dig så jävla mycket.
skulle inte klara av att vakna varje morgon, om inte du låg där
måste fan vara lyckligast ivärlden som har den chansen
att vakna upp med dig vid min sida. Du är så jävla underbar
över ett år nu, och jag blir bara mer och mer kär.
Trodde aldrig det fanns någon som du, någon som verkligen
bryr sig, tänker på någon annan än sig själv,
men visst fan fanns det där, och du fanns där mitt framför
ögonen, och tog emot mig. och sen dess har det varit
du och jag. oskiljaktiga. Seriöst, hoppas verkligen du förstår hur
mycket jag älskar dig emil. 1 augusti 2006. Den dagen kommer alltid
finnas i mitt minne. därifrån började mitt riktiga liv
men du och jag som huvudpersoner. och den historian
är förevig.

jag älskar dig. Du är det finaste jag har
<3
Emil Andersson & Svea Johansson
- and that how it supposed to be

du är min föralltid älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0