home today, again

idag mår man lite bättre, och snart efter ett bad, mår jag säkert ännu bättre
tänkte ha lite egen spa, så det blir säkert perfekt

har fått ett par underbara anisktmaskar av min mor från Louis Vital
och dom är riktigt bra, och avslappnande. någon mer som har prövat dessa?

Lagade nyss pankakor också, riktigt stolt över mig själv,
eftersom att dom vart riktigt goda. så, kanske får bli nya mellisen? ;) mums


Och så saknar jag min älskling, så otroligt mycket. vi ses ju bara, ja morgonar och kvällar nu! sover och äter, det enda vi gör. saknar när vi brukade umgås hela dagar, jävla skola, jävla jobb, jävla tidspress, suck
jag älskar dig, emil! du är tamefan det bästa i mitt liv


vid åtta ikväll ska jag och mirrmorrporrsnopp titta på idoool,
dalarna ikväll. maah! bara uttagningen som är bra, men ändå! ;D

har också fått ett jävla sug efter att spela gitarr, kanske dags och ta ur den ur garderoben och stämma den och plinga lite, och friska upp minnet, låter som en bra ide.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0