home now

yesh, klarat av en hel dag iskolan. wohu, härligt svea, kör hårt. pluggis som fan också!
haha, efter skolan blev det vi och ni med snyggingarna putte, josse & rickard. rickard och jag
delade på en mumsig vesuvio med bearnasie sås! haha, sen satt jag och rickard och pratade
massa nödvändigt :) glad att ha dig som kompis, du! <3

sen nu sitter jag här, ska orka lyfta på lurfan och ringa till pontuz! :) sen ska jag träffa honom idag
så, på med mössan och ut i kylan helt enkelt. måste köpa en ny mössa, sett ett par som man
kan tänka sig att ha :)

men nu ska jag nog ringa pontus
eller bara ta det lungt inne ikväll? sånt som märkt :)


take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0