home again

idag gick jag till skolan, gjorde provet och det
sen till skolsköterskan. har feber och ev. halsfluss. suck
fick en massa nummer till privat läkare som jag ska kontakta, för kanske måste operera bort halsmandlarna
och det känns ju inte lite meningslöst kanske. suck! nu i början av skolan och allt också. halelulja! suck
men nu ska jag iallafall till vårdcentralen vid klockan tre, och se vad dom säger där. dom är ju typ meningslösa
här i söderköping, så lär väl inte få så mycket till svar. men får hålla skenet uppe, kanske slipper operation
om mina halsmandlar kunde se ut som två pungkultor, ursäkta. men dom är mega stora. suck

Efter den lilla stunden i skolan, åkte jag ner till mc donalds och åt frukost
varm choklad och toast, jävligt mumsigt vill jag säga. satt och pluggade lite. Sen gick jag till skopunkten och lämnade tillbaka mina skor som jag köpet ifredags, p.g.a att dom hade spruckigt :S och bytta emot ett par guldiga sneakers :) fanns bara i storlek 40, men dom passade ändå. otroligt, jag som brukar ha storlek.. 37? jaa där
ser man. Haha


idag såg jag även ett festligt test, som var om hur norrlänsk man var
otroligt nog var jag 19%, haha
www.norrlandstestet.se
pröva, och se vad ni blir ;)

nu ska jag snart bege mig, och hoppas på att man får något bra smart svar
ifrån idioterna på vårdcentralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0