Emil 18 år :)

igår fyllde min sötnos 18 år & klarade uppskrivningen grattis <3
firades med tårta, presenter & en massa mys :) och emil öppnade massa paket förstås ;)
vilket även jag gjorde, för vi fick typ.. försenade förlovnings presenter.
men men, trevligt var det iallafall :)


skolan idag, seg som vanligt. även skolfoto
men har kommit in i en svacka. Vill nog helst gå vanlig op
och inte smop. Så, komma in som andra reserv
nu och hoppas på det bästa helt enkelt :)


efter skolan umgicks jag med fredrik :)
vi drog till vi och ni och delade på en hawaii med vitsås, mums ;)
och sen kom pontuz också, och jag tiggde skjuss hem ;)
köpte först en feting godispåse, och nu ska jag snart kolla på vänner
och bara mumsa isängen, tills idol klockan åtta. :)
sen ska jag nog plugga och sova, så jäääävla trött ._.
får se när älskling kommer också <3 underbara han <3

fest i lördags, nyktrast i stan ;)


image25 yesterday,

 Grattis & stooor puss till världens finaste emil :)
¨

be back some day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0